vyhlíží příležitosti

Svojí prací pomáhám našim zákazníkům růst!
Hledám nové obchodní příležitosti, poskytuji péči a servis v terénu. Snažím se pomáhat restauracím, lokálním farmářům a výrobcům. To mě baví.

Lukáš, obchodní zástupce
Přidejte se do obchodu
Lukáš,
duší dobrodruh.
Pro zákazníky dýchám.
A oni mi to oplácí
věrností.
Mám oko na nové
zákazníky.
Nevadí mi vyhrnout si
rukávy a pomoct
ostatním.

Obchodní tým makro

Mít spokojené a vracející se zákazníky – to je náš cíl. Více než tři stovky profíků na různých obchodních pozicích každý den budují a rozvíjí dlouhodobé B2B obchodní vztahy v zákaznických segmentech HoReCa, maloobchod, firmy, kanceláře a úřady. A jsou v tom velmi úspěšní – každý rok rosteme, a daří se nám plnit naplánované obchodní cíle.

Jsme
sehraný tým

Naši obchodníci si pochvalují široký sortiment a postavení makro jako lídra na trhu. Znamená to pro ně, že mohou zákazníkovi nabídnout víc než konkurence. Ve spolupráci s distribucí, prodejnami a kolegy na centrále tvoří sehraný tým. Obchodničina je baví a rádi jedou novým příležitostem naproti v našich služebních autech, která mohou využívat i k soukromým účelům. Odměnou jim pak je motivující finanční ohodnocení, nejmodernější pracovní pomůcky a technologie, časová flexibilita a volnost.

Co u nás můžete dělat

V našich týmech najdete jak seniorní, tak juniorní kolegy nebo čerstvé absolventy – společně tvoříme sehranou partu. Dveře mají otevřené všichni, kteří mají chuť pracovat a posouvat věci dál. Seznamte se vašimi budoucími kolegy a nakoukněte pod pokličku, o čem jsou některé naše často hledané pozice.

makro

Obchodní zástupce HoReCa

makro

Obchodní zástupkyně Traders

makro

Operátorka Call centra

Obchodní zástupce HoReCa

Co dělám ?

  • Řeším přání a potřeby mých zákazníků
  • Jsem obchodním partnerem i přítelem na telefonu
  • Rychle reaguji na situaci
  • Starám se o velké hotely, restaurace i malé kiosky
Makro

Čeho si cením ?

  • Spokojeného zákazníka
  • Pocitu, že moje práce má smysl
  • Motivujícího finančního ohodnocení
  • Možnosti plánovat si pracovní den flexibilně
  • Rozvoje mých dovedností a znalostí

Moje ráno začíná přípravou na celý pracovní den. Snažím se plánovat na týdenní bázi, ale někdy je to hodně dynamické a musím rychle reagovat na potřeby svých zákazníků. Nikdy přesně nevím, co který den přinese, a to mne na téhle prací baví. Co, kolik, komu, to vše musím mít předem promyšlené a jít si za tím. Někdy se musím vypořádat s různými změnami v terénu u zákazníků, ale jsem na to zvyklý a umím se přizpůsobit. Obchodničit je v makro radost – vždy je kam sáhnout a co nabídnout, byť má zákazník ta nejrozmanitější přání. Každý zákazník je jiný a má své specifické požadavky. Mám prakticky nepřeberné množství způsobů, jak ke své práci přistupovat, invenci se meze nekladou, pokud vedou k targetu a spokojenosti zákazníka. Mnozí z nich se za ta léta stali i mými přáteli a opravdovými obchodními partnery.

Lukáš Honc, Obchodní zástupce HoReCa

Obchodní zástupkyně Traders

Co dělám ?

  • Plánuji si obchodní schůzky se zákazníky na jejich prodejnách
  • Jsem jejich obchodní partner i přítel na telefonu
  • Řeším cenotvorbu, objednávky, sortiment a reklamace
  • Pracuji na splnění osobního a týmové targetu
Makro

Čeho si cením ?

  • Jasných a měřitelných cílů
  • Příjemného finančního ohodnocení a bonusů
  • Zázemí lídra trhu
  • Nových znalostí a dovedností v oblasti komunikace a obchodu
  • Pochvaly od zákazníka
  • Opory svého týmu a vedoucího

Operátorka Call centra

Co dělám ?

  • Nabírám telefonicky objednávky
  • Sbírám zpětné vazby od zákazníků
  • Aktivně oslovuji stávající i nové zákazníky s akcemi
  • Zpracovávám vše v našem interním systému
Makro

Čeho si cením ?

  • Zaučení v různých programech a systémech
  • Pracuji na předem domluvené směny
  • Do práce můžu i v teplákách :)
  • Sem tam mám i home office

Práce v call centru může pro spoustu lidí vzbuzovat otazníky. Pro mne to je podstatě každodenní dobrodružství plné hovorů s mými zákazníky. Komunikujeme spolu v podstatě o všem, ale naším základem je probírání jejich podnikání a potřeb. Do toho spadá nastavení individuálních cen, informace či objednávání stěžejních artiklů, zaslání potřebných faktur například skrze zpětný bonus a v neposlední řadě poradenství ohledně služeb a gastro vybavení. Často se při rozhovoru dostaneme i na mimopracovní rovinu, ptám se a doopravdy mě zajímá, jak se mým zákazníkům daří, jaké jsou jejich radosti a strasti a jak mohu být případně nápomocná já. Díky tomu získávám spoustu dovedností a informací, které chci do budoucna využít k postupu na obchodního zástupce pro segment HoReCa.

Nikol Tůmová, Operátorka Call centra

Čím vás potěšíme

Pečlivě nasloucháme potřebám našich lidí a snažíme se každý rok zlepšovat balíček benefitů tak, aby potěšil nejen je, ale i jejich blízké.

5 týdnů dovolené pro Váš odpočinek

Možnost získání měsíčních, čtvrtletních odměn nebo ročního bonusu

Sleva na nákupy v MAKRO 10%

Až 5 nákupních MAKRO karet pro Vás a Vaši rodinu i přátele se slevou na pohonné hmoty

Dotované stravování

Cafeteria v hodnotě 800 Kč/měs. nebo příspěvek do mzdy 600 Kč/měs.

Pravidelná odborná školení v oblasti vašeho úseku

Lékařská služba k dispozici online 24/7

Peníze každý měsíc do 7. dne na účtu

Pracovní smlouva na dobu neurčitou

Nastavení cookies