vyhlíží příležitosti

Svojí prací pomáhám našim zákazníkům růst!
Hledám nové obchodní příležitosti, poskytuji péči a servis v terénu. Snažím se pomáhat restauracím, lokálním farmářům a výrobcům. To mě baví.

Lukáš, obchodní zástupce
Přidejte se do obchodu
Lukáš,
duší dobrodruh.
Pro zákazníky dýchám.
A oni mi to oplácí
věrností.
Mám oko na nové
zákazníky.
Nevadí mi vyhrnout si
rukávy a pomoct
ostatním.

Obchodní tým makro

Mít spokojené a vracející se zákazníky – to je náš cíl. Více než tři stovky profíků na různých obchodních pozicích každý den budují a rozvíjí dlouhodobé B2B obchodní vztahy v zákaznických segmentech HoReCa, maloobchod, firmy, kanceláře a úřady. A jsou v tom velmi úspěšní – každý rok rosteme, a daří se nám plnit naplánované obchodní cíle.

Jsme
sehraný tým

Naši obchodníci si pochvalují široký sortiment a postavení makro jako lídra na trhu. Znamená to pro ně, že mohou zákazníkovi nabídnout víc než konkurence. Ve spolupráci s distribucí, prodejnami a kolegy na centrále tvoří sehraný tým. Obchodničina je baví a rádi jedou novým příležitostem naproti v našich služebních autech, která mohou využívat i k soukromým účelům. Odměnou jim pak je motivující finanční ohodnocení, nejmodernější pracovní pomůcky a technologie, časová flexibilita a volnost.

Co u nás můžete dělat

V našich týmech najdete jak seniorní, tak juniorní kolegy nebo čerstvé absolventy – společně tvoříme sehranou partu. Dveře mají otevřené všichni, kteří mají chuť pracovat a posouvat věci dál. Seznamte se vašimi budoucími kolegy a nakoukněte pod pokličku, o čem jsou některé naše často hledané pozice.

makro

Obchodní zástupce HoReCa

makro

Obchodní zástupkyně Traders

makro

Operátorka Call centra

Obchodní zástupce HoReCa

Co dělám ?

  • Řeším přání a potřeby mých zákazníků
  • Jsem obchodním partnerem i přítelem na telefonu
  • Rychle reaguji na situaci
  • Starám se o velké hotely, restaurace i malé kiosky
Makro

Čeho si cením ?

  • Spokojeného zákazníka
  • Pocitu, že moje práce má smysl
  • Motivujícího finančního ohodnocení
  • Možnosti plánovat si pracovní den flexibilně
  • Rozvoje mých dovedností a znalostí

Moje ráno začíná přípravou na celý pracovní den. Snažím se plánovat na týdenní bázi, ale někdy je to hodně dynamické a musím rychle reagovat na potřeby svých zákazníků. Nikdy přesně nevím, co který den přinese, a to mne na téhle prací baví. Co, kolik, komu, to vše musím mít předem promyšlené a jít si za tím. Někdy se musím vypořádat s různými změnami v terénu u zákazníků, ale jsem na to zvyklý a umím se přizpůsobit. Obchodničit je v makro radost – vždy je kam sáhnout a co nabídnout, byť má zákazník ta nejrozmanitější přání. Každý zákazník je jiný a má své specifické požadavky. Mám prakticky nepřeberné množství způsobů, jak ke své práci přistupovat, invenci se meze nekladou, pokud vedou k targetu a spokojenosti zákazníka. Mnozí z nich se za ta léta stali i mými přáteli a opravdovými obchodními partnery.

Lukáš Honc, Obchodní zástupce HoReCa

Obchodní zástupkyně Traders

Co dělám ?

  • Plánuji si obchodní schůzky se zákazníky na jejich prodejnách
  • Jsem jejich obchodní partner i přítel na telefonu
  • Řeším cenotvorbu, objednávky, sortiment a reklamace
  • Pracuji na splnění osobního a týmové targetu
Makro

Čeho si cením ?

  • Jasných a měřitelných cílů
  • Příjemného finančního ohodnocení a bonusů
  • Zázemí lídra trhu
  • Nových znalostí a dovedností v oblasti komunikace a obchodu
  • Pochvaly od zákazníka
  • Opory svého týmu a vedoucího

Operátorka Call centra

Co dělám ?

  • Nabírám telefonicky objednávky
  • Sbírám zpětné vazby od zákazníků
  • Aktivně oslovuji stávající i nové zákazníky s akcemi
  • Zpracovávám vše v našem interním systému
Makro

Čeho si cením ?

  • Zaučení v různých programech a systémech
  • Pracuji na předem domluvené směny
  • Do práce můžu i v teplákách :)
  • Sem tam mám i home office

Práce v call centru může pro spoustu lidí vzbuzovat otazníky. Pro mne to je podstatě každodenní dobrodružství plné hovorů s mými zákazníky. Komunikujeme spolu v podstatě o všem, ale naším základem je probírání jejich podnikání a potřeb. Do toho spadá nastavení individuálních cen, informace či objednávání stěžejních artiklů, zaslání potřebných faktur například skrze zpětný bonus a v neposlední řadě poradenství ohledně služeb a gastro vybavení. Často se při rozhovoru dostaneme i na mimopracovní rovinu, ptám se a doopravdy mě zajímá, jak se mým zákazníkům daří, jaké jsou jejich radosti a strasti a jak mohu být případně nápomocná já. Díky tomu získávám spoustu dovedností a informací, které chci do budoucna využít k postupu na obchodního zástupce pro segment HoReCa.

Nikol Tůmová, Operátorka Call centra

Čím vás potěšíme

Pečlivě nasloucháme potřebám našich lidí. Každý rok zlepšujeme balíček benefitů tak, aby udělal radost nejen jim, ale i jejich blízkým.

5 týdnů dovolené pro Váš odpočinek

Možnost získání měsíčních, čtvrtletních odměn nebo ročního bonusu

Sleva na nákupy v makro 10%

Až 5 nákupních makro karet pro Vás a Vaši rodinu i přátele se slevou na pohonné hmoty

Stravenkový paušál

Čím déle u nás jste, tím více si užíváte – kafeterie body a příspěvek na kulturu, relax nebo penzijní spoření rostou s vašimi odpracovanými roky

Pravidelná odborná školení v oblasti vašeho úseku

Lékařská služba k dispozici online 24/7

Peníze každý měsíc do 7. dne na účtu

Pracovní smlouva na dobu neurčitou