Baví nás jídlo. Náš zákazník je profík a spoléhá na nás. Nudu u nás nezažiješ, čeká tě fajn kolektiv, kde se bavíme na rovinu, co říkáme, to děláme, pomáháme si navzájem a nebojíme se nových věcí.

Účetní hlavní knihy a zpětné fakturace

Co u nás tato pozice znamená:

  • vystavování faktur pro bonusy a slevy našich dodavatelů
  • uzávěrkové aktivity pro dodavatelské/klientské účty
  • analýza klientských/dodavatelských účtů
  • správa databáze dodavatelských smluv
  • denní komunikace s oddělením nákupu a našimi dodavateli
  • příprava podkladů pro audit
  • komunikace s centrem sdílených služeb v Polsku

Co očekáváme:

  • aktivní přístup k řešení nestandardních situací
  • zkušenosti v oboru min. 2 roky
  • zkušenosti s outsourcingem výhodou
  • pečlivost, preciznost a vynikající organizovanost
  • výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
  • znalost práce s PC - Excel
  • znalost AJ na komunikativní úrovni

Co nás potěší, ale není podmínkou:

  • znalost SAP

Proč pracovat u nás:

  • živá a dynamická práce mezi zkušenými profíky i nadšenými nováčky
  • rozvojové aktivity, školení a další, pomůžeme vám profesně růst
  • adaptační program, ať víte hned od začátku, jak fungujeme a co která zkratka znamená
  • flexibilní pracovní doba, roční bonus, kafeterie, Makro karta pro Vás i přátele, 5 dní dovolené navíc a další benefity, zkrátka máme něco navíc.

V Makro jsme akční a otevření novým příležitostem a podnětům, podporujeme se navzájem. Pokud jsou vám tyhle hodnoty blízké, dejte nám o sobě vědět a třeba právě vy rozšíříte náš tým, kde společně pomáháme podnikatelům růst.

Kontakt

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.
Jan Žantovský
Jeremiášova 1249/7
155 00  Praha 5
Česká republika
Obchodník roku 2017
Obchodník roku 2018